منوی شخصی
جستجو
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
خبرخوان

رسانه

اندروید اتو android auto
معرفی کامل اندروید اتو android auto و ویژگی های آن اندروید اتو android auto یک سیستم عامل مخصوص خودروها بوده که توسط گوگل توسعه داده شده و به عنوان کار پلی عمل می کند. این سیستم عامل به صورت مستقیم در داشبورد خودرو نصب و امکانات هوشمندی را در اختیار راننده قرار می ‌دهد. با استفاده از اندروید باکس خودرو (car android box)، راننده می تواند از طریق گوشی هوشمند اندرویدی خود با خودرو تعامل برقرار کند. این تعامل شامل کنترل و مدیریت برخی عملکردهای خودرو می ‌شود. با استفاده از این قابلیت، می توان رانندگی راحت و ایمنی را تجربه کرد. ویژگی ها و قابلیت هایی که اندروید اتو در اختیار رانندگان قرار می دهد، باعث محبوبیت آن در بازارهای مختلف شده است.
گوگل تی وی Google Tv
گوگل تی وی چیست؟ تمامی نکاتی که باید درباره این پلتفرم بدانید مانند هر وسیله هوشمندی مثل تلفن همراه و رایانه، تلویزیون های هوشمند نیز دارای سیستم عامل هستند که همه چیز از منوها گرفته تا جست و جو در اینترنت را در بر می گیرند. هر دستگاهی که به وب متصل باشد، نوعی سیستم عامل دارد که در پشت صحنه تمام فرآیندها را کنترل می کند. چیزی که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم، گوگل تی وی است. این پلتفرم یک سیستم جهانی نشر و پخش ویدیو است که سیستم عامل آن با اندروید راه اندازی شده است. اگر درباره نحوه استفاده از آن و خرید بهترین اندروید باکس سوال دارید، در ادامه با ما همراه باشید.
روش های نصب اپلیکیشن بر روی اندروید باکس
روش های نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس با رشد روزافزون تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، استفاده از اندروید باکس‌ها به عنوان یک سیستم سرگرمی خانگی بسیار محبوب شده است. اندروید باکس‌ها امکان دسترسی به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را به کاربران می‌دهند، اما نصب این اپلیکیشن‌ها بر روی این دستگاه‌ها ممکن است چالش‌هایی را برای کاربران ایجاد کند. در این مقاله، به بررسی راه‌های مختلف نصب اپلیکیشن روی اندروید باکس می‌پردازیم و راه حل‌هایی را برای این مشکل ارائه می‌دهیم.
تلویزیون اینترنتی (IPTV)
همه چیز در مورد تلویزیون‌های اینترنتی (iptv) تلویزیون‌های اینترنتی (IPTV) به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان و تولید کنندگان محتوا قرار گرفته‌اند. این فناوری جدید، امکان مشاهده برنامه‌های تلویزیونی از طریق اینترنت را فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرگرمی‌های مختلف به صورت زنده یا آن دیمند دسترسی داشته باشند. در این مقاله به بررسی جزئیات و امکانات تلویزیون‌های اینترنتی (IPTV) می پردازیم واهمیت و کاربردهای آن را بررسی می‌کنیم.
دیجیتال ساینیج digital signage
در مورد تابلوی دیجیتال یا digital signage چه می‌دانید؟ دنیای امروز دنیای هوشمند شدن همه چیز است. از گوشی‌های موبایل گرفته تا لوازم آشپزخانه وکیوسک های هوشمند چیزهایی که روزی فکرش را نمی‌کردیم، در حال هوشمند شدن هستند. تولد هوش مصنوعی و رشد آن نیز به این موضوع دامن زد و اکنون، روند هوشمندسازی را بیشتر کرده است. به احتمال زیاد تابلوهای اعلانات که در مدارس و یا سطح شهر و محله در زمان‌های نه چندان دور وجود داشتند را به یاد دارید. تابلوهایی که به ما اخبار و اطلاعات روز و یا وقایع و رویدادهای جدید را گزارش می‌دادند. حتی بسیاری از هماهنگی‌ها از طریق تابلوهای اعلانات انجام می‌شد. امروز این تابلوها نیز هوشمند شده و به شکل فیزیکی گذشته نیستند!
بررسی پردازنده Amlogic S905X5
 هیجان در دنیای فناوری در حال افزایش است زیرا ما مشتاقانه منتظر ورود چیپست نسل بعدی Amlogic S905X5 هستیم. این سیستم برترروی یک تراشه (SoC) آماده است تا روشی را که  سرگرمی‌های چندرسانه‌ای را تجربه می‌کنیم، دوباره تعریف کند وما بسیارخوشحال هستیم که برخی از بینش‌های کلیدی در مورد آن را با شما به اشتراک بگذاریم.     
درباره Wifi 6
میانگین تعداد دستگاه‌ها در هر خانه از زمان معرفی 5 Wi-Fi تقریباً دو برابر شده است. در سال 2014، میانگین تعداد دستگاه‌ها در هر خانواده ایالات متحده 5.2 بود و در سال 2018 این تعداد به 9.1 افزایش یافت. انتظار می‌رود این تعداد بیشترهم افزایش یابد، بنابراین شبکه‌ها باید ظرفیت ده‌ها دستگاه که همزمان کار می کنند را داشته باشند.دنیای واقعی6 Wi-Fi به دلیل افزایش پهنای باند و افزایش توانایی آن برای مقابله با کاهش سرعت دستگاه ها در یک شبکه است. مقدار داده‌های مربوط به تماشای ویدیو، بازی‌ها، پخش در سایت‌های استریم و موارد دیگر تنها با گذشت زمان افزایش می‌یابد، همانطور که تعداد دستگاه‌ها در هر خانواده افزایش می‌یابد و6 Wi-Fi برای مقابله با این افزایش‌ها طراحی شده است بنابراین وقتی یک فناوری جدید منتشر می شود، همه ما می خواهیم بدانیم مزایای اصلی آن چیست. و وقتی صحبت از Wi-Fi می شود، سرعت در اولویت قرار دارد. وآیا یک شبکه Wi-Fi 6 سریعتر از یک شبکه با تجهیزات قدیمی تر خواهد بود؟ و وای فای 6 غیر از فقط سرعت چه مزایایی دارد؟برای پاسخ به این سئوالات به برسی خصوصیات Wifi6 می پردازیم.
اتصال گوشی موبایل به تلویزیون از طریق اندروید باکس (android box)
گوشی‌های هوشمند هرچه قدر هم که به امکانات و ویژگی‌های خود اضافه کنند در آخر با محدودیت اندازه برای صفحه نمایشگر خود مواجه می‌شوند. یکی از قابلیت‌های اندروید باکس حل این مشکل می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش کامل انتقال تصویر تلفن همراه به تلویزیون به وسیله‌ی اندروید باکس بپردازیم. بله شما می‌توانید در زمان انجام کارهایی مانند بازی، تماشای فیلم، تماس تصویری، چک کردن شبکه‌های اجتماعی و... با انتقال تصویر نمایشگر تلفن همراهتان به تلویزیون بدون نیاز به حتی یک سیم لذت انجام کارهایتان را چندبرابر کنید.
نتفلیکس
آشنایی بیشتر با نتفلیکس  حتماً تا به حال نام نتفلیکس را به عنوان شبکه‌ای جامع برای پخش فیلم شنیده‌اید، اما نتفلیکس تنها به یک شبکه پخش ساده محدود نمی‌شود. نتفلیکس سرویس نمایش فیلم و سریال است با برنامه‌های شگفت‌انگیزی که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید آن را پیدا کنید. فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌های ویژه و موارد دیگر را می‌توانید در این شبکه تماشا کنید. اگر از علاقه‌مندان به برنامه‌های مختلف تلویزیونی هستید و به روزترین فیلم و سریال‌های بین‌المللی را دنبال می‌کنید، باید بدانید که نتفلیکس یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پخش برنامه‌های سرگرمی است.
راهنمای گام‌ به گام نصب، راه اندازی و استفاده از اندروید باکس
مهم نیست که چه مدل اندروید باکسی خریداری می‌کنید، اولین گام برای راه‌اندازی اندروید باکس، اتصال آن به تلویزیون است. تقریباً با هر مدلی از اندروید باکس، اتصال به تلویزیون را می‌توان به‌سادگی از طریق کابل اچ دی ام آی انجام داد. نکته: برخی از تولیدکنندگان اندروید باکس در بسته‌بندی محصول خود کابل اچ دی ام آی قرار نمی‌دهند، مانند انویدیا شیلد!به‌هرحال برای اتصال اندروید باکس به یک کابل اچ دی ام آی نیاز داریم.
راهنمای گام‌ به گام نصب، راه اندازی و استفاده از اندروید باکس