مشتریان محترم خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده هرچه بهتر از خدمات فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه به دقت مطالعه فرمایید.
قوانین پایه بر مبنای سازگاری سخت افزار و نرم افزار:
1- اندروید باکس ها بر پایهی پردازش گرهای محاسباتی (CPU) و گرافیکی (GPU) و همچنین حافظهی داخلی ROM و RAM متفاوت از نظر سرعت پردازش و ظرفیت، تولید و عرضه میشوند، برخی از این محصولات که از پردازش گرهایی باقدرت پایینتر و یا حافظهی کمتر بهره میبرند، به دلیل عدم سازگاری سختافزار با حداقل نیاز برنامهها برای اجرای صحیح، بعضی از اپ ها، بازیها و برنامههای کاربردی که نیاز به پردازش محاسباتی و گرافیکی سنگینتر و یا حافظهی بیشتر دارند را نمیتوانند نصب و یا به درستی اجرا کنند.
2- برخی از اپ ها، بازیها و برنامههای کاربردی اساساً در کیفیت (DPI) مشخص و مناسب برای استفاده درگوشیهای موبایل و یا تبلتها طراحی شدهاند که با کیفیت (DPI) استاندارد برای استفاده با اندروید باکس و بر روی صفحه نمایش های بزرگ مغایرت دارند و برای این گونه استفاده بهینه سازی و آماده ی عرضه نشده اند، که در این حالت تصویر مشاهده شده به صورت ناقص، کوچک و یا غیر قابل استفاده می باشد، همچنین برای نصب و اجرای صحیح به ورژن خاصی از سیستم عامل اندروید نیاز دارند که چنانچه ورژن اندروید نصب شده روی محصول اندروید باکس متفاوت بوده و یا مغایرت داشته باشد، این گونه از برنامه ها نصب و اجرا نخواهند شد.
3-کاربری بلوتوث در اندروید باکس ها در راستای اتصال بیسیم هدفن، هدست و اسپیکر بلوتوثی میباشد. بدیهی است ازآنجاییکه برای ارسال صدا از طریق میکروفن هندزفری یا هدست های بلوتوثی، بایستی از پروتکل استاندارد جهانی A2DP توسط هندزفری و یا هدست پشتیبانی شود، چنانچه از هندزفری و یا هدست بلوتوثی فاقد این استاندارد استفاده شود صدا به اندروید باکس منتقل نخواهد شد.
4- بدیهی است که عدم سازگاری سختافزاری و نرمافزاری بین اندروید باکس های ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی اندروید باکس خاورمیانه و اپ ها، بازیها و برنامههای کاربردی موجود در بازار بههیچعنوان تضمین نمیشود.
- در صورت بروز هر یک از موارد ذکر شده در بالا، فروشگاه اینترنتی اندروید باکس خاورمیانه هیچ گونه مسولیتی نخواهد داشت.
شرایط عودت کالا:
1- به علت وجود مغایرت در مشخصات و ظاهر کالا با اطلاعات موجود در وبسایت:
1-1تصاویر محصولات در راستای کمک به انتخاب کالا از نظر ظاهری، در سایت اندروید باکس خاورمیانه قرار گرفته و ممکن است در پارهای از جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد.
2-1در زمینهی دانلود و استفاده از اپلیکیشنها، برنامههای کاربردی و بازیهای ارائه شده توسط گوگل پلیاستور و یا تولیدکنندگان محصولات، محدودیتهای منطقهای ممکن است اعمال شوند؛ لذا فروشگاه اینترنتی اندروید باکس خاورمیانه در زمینه عدم دانلود و نصب اپلیکیشنها از گوگل پلیاستور هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
3-1محتوای سایت اندروید باکس خاورمیانه از جمله: مشخصات و توضیحات ذکر شده برای محصولات، ممکن است بدون اطلاع قبلی و بنا بر سیاستهای سازندگان محصولات، در هر زمان تغییر کند.
4-1خریدار به استناد تفاوتها، محدودیتها و تغییرات ذکر شده در بالا، نمیتواند اعلام مغایرت کند. در صورت بروز مغایرتی بهغیراز موارد ذکر شده در بالا، خریدار میبایست حداکثر ظرف مدت ۲۴ساعت پس از دریافت محصول، مغایرت را به خدمات پس از فروش سایت اندروید باکس خاورمیانه، از طریق ایمیل و تماس تلفنی اعلام کند.
5-1اگر مغایرت بدون بازکردن پلمب دستگاه قابلمشاهده باشد مثلاً رنگ و یا اطلاعات مندرج روی کالا، باید کالا در شرایط اولیه بدون بازکردن پلمب آن به فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه بازگردانده شود.
6-1درصورتیکه مغایرت بدون بازکردن پلمب کالا قابلمشاهده نباشد، لازم است جعبه دستگاه نگهداری شود و از هرگونه مخدوش کردن جعبه خودداری شود.
7-1آپدیتهای سیستمعامل اندروید توسط گوگل و همچنین آپدیتهای میان افزار (FirmWare) و لانچر، توسط تولیدکنندگان محصولات، منتشر میشود، بدیهی است که فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه در مورد زمان و نحوه انتشار اینگونه از بهروزرسانیها، هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
2- به علت آسیبدیدگی بر اثر حملونقل:
1-2بستهبندی کالا در فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه در شرایط کاملاً استاندارد انجام میشود و سپس تحویل به هریک از شرکتهای حملونقل به انتخاب مشتری میگردد و متعاقباً شماره پیگیری مرسوله به مشتریان اعلام خواهد شد و این بدین معناست که بروز هرگونه صدمه در هنگام حمل و تحویل کالا بر عهده شرکت حملونقل میباشد.
2-2اگر هنگام تحویل کالا مشتری متوجه آسیب کالا بشود میبایست از گرفتن مرسوله خودداری کند تا برای بررسی به فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه عودت داده شود، از مشتریان خواهشمندیم که پیش از دریافت کالا و امضای برگه تحویل سفارش، محصول خود را به طور کامل بررسی کنند. با امضای برگه تحویل سفارش، بخش خدمات فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه، قادر به پذیرفتن درخواست بازگشت کالا از سوی مشتری نیست.
3-2کالای بازگشتی شما پس از دریافت توسط کادر کنترل کیفیت فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه بررسی و بعد از تأیید سلامت آن، بهای پرداختی بین یک تا دو روزکاری بهحساب شما بازگردانده خواهد شد.
3- به علت کسری اقلام همراه کالا و لوازم جانبی و متعلقات کالا:
3-1هنگام تحویل کالا مشتری موظف است تمام اقلام همراه کالا و لوازم جانبی و متعلقات کالا را بهدقت بررسی نموده و در صورت کسری هر یک از اقلام مذکور میبایست از گرفتن مرسوله خودداری کند تا برای بررسی به فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه عودت داده شود، از مشتریان خواهشمندیم که پیش از دریافت کالا محصول خود را به طور کامل بررسی کنند، بخش خدمات فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه، قادر به پذیرفتن درخواست بازگشت کالا از سوی مشتری پس از تحویل گرفتن کالا از سفیر پیک و یا سفیر پست به علت کسری موارد مذکور نمیباشد.
4- استفاده از گارانتی یکساله تعویض کالا:
4-1برای استفاده از گارانتی مذکور خریدار میبایست در مدتزمان یکسال از تاریخ دریافت کالا، ایراد محصول را به اطلاع بخش خدمات سایت اندروید باکس خاورمیانه رسانده و کالا را با تمام متعلقات و بدون هیچگونه تغییر ظاهری (مانند برداشتن برچسب ضد خش روی محصول) پس از هماهنگی ارسال کند.
4-2پس از دریافت محصول توسط این فروشگاه، کالا مورد بررسی فنی قرار میگیرد و در صورت تأیید معیوب بودن محصول توسط کارشناسان این سایت مراحل لازم برای تعویض کالا صورت خواهد گرفت.
4-3روت کردن محصولات به هر روش، باعث ابطال گارنتی تعویض خواهد شد.
4-4آسیبدیدن محصولات به علت استفاده ناصحیح، نوسان برق، باز شدن و تعمیر توسط شخص ثالث بههیچعنوان نهتنها شامل گارانتی نمیشود بلکه فروشگاه اینترنتی اندروید باکس خاورمیانه از دادن هرگونه سرویس به این دست از محصولات معذور میباشد.
4-5تمام موارد مربوط به نرم افزار اعم از نصب,ارتقاء وآموزش شامل گارانتی نمی باشد.
4-6بدیهی است پذیرش یا عدم پذیرش ایراد اعلام شده توسط خریدار با تأیید کارشناسان فنی این فروشگاه و پس از انجام بررسیهای لازم میباشد.
5- استفاده از گارانتی 7 روزه تعویض کالا:
5-1برای استفاده از گارانتی مذکور خریدار میبایست در مدتزمان ۷روزه از تاریخ دریافت کالا، ایراد محصول را به اطلاع بخش خدمات سایت اندروید باکس خاورمیانه رسانده و کالا را با تمام متعلقات و بدون هیچگونه تغییر ظاهری (مانند برداشتن برچسب ضد خش روی محصول) پس از هماهنگی ارسال کند.
5-2پس از دریافت محصول توسط این فروشگاه، کالا مورد بررسی فنی قرار میگیرد و در صورت تأیید معیوب بودن محصول توسط کارشناسان این سایت مراحل لازم برای تعویض کالا صورت خواهد گرفت.
5-3روت کردن محصولات به هر روش، باعث ابطال گارنتی تعویض ۷روزه خواهد شد.
5-4آسیبدیدن محصولات به علت استفاده ناصحیح، نوسان برق، باز شدن و تعمیر توسط شخص ثالث بههیچعنوان نهتنها شامل گارانتی تعویض هفت روزه نمیشود بلکه فروشگاه اینترنتی اندروید باکس خاورمیانه از دادن هرگونه سرویس به این دست از محصولات معذور میباشد.
5-5تمام موارد مربوط به نرم افزار اعم از نصب,ارتقاء وآموزش شامل گارانتی نمی باشد.
5-6بدیهی است پذیرش یا عدم پذیرش ایراد اعلام شده توسط خریدار با تأیید کارشناسان فنی این فروشگاه و پس از انجام بررسیهای لازم میباشد.
- تمامی شرایط و قوانین ذکر شده، در شرایط عادی قابلاجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور (قوه قهریه)، فروشگاه اینترنتی اندروید باکس خاورمیانه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
- محصولات با قیمت صفر چنانچه توسط کاربر سفارش داده شوند، حتی با صدور فاکتور و درج پرداخت موفق در توضیحات فاکتور، بههیچعنوان به خریدار تعلق ندارد و تحویل داده نمیشود. حق پیگیری قانونی برای فروشگاه اینترنتی اندروید باکس خاورمیانه در راستای هرگونه سوءاستفاده ازایندست محفوظ میباشد.
- محصولات خریداری شده به هیچ عنوان قابل مرجوع کردن نمی باشند، به ویژه مرجوعی سلیقه ایی. صرفا چنانچه در مدت زمان اعتبار گارانتی دارای ایراد باشند، با توجه به شرایط ذکر شده در بخش قوانین و مقررات سایت، تعویض می گردند.
- خریدار با پذیرش شرایط ذکر شده کافه خیارات ولو خیار غبن فاحش را از خود ساقط میکند.
نحوه ی ارسال کالا از فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه
تهران:
ارسال کالا در شهر تهران با پیک صورت میگیرد.
محدوده تهران:
شمال: تمامی محدوده شمال تهران
شمال شرق: تا حدفاصل حکیمیه (جاده لشکرک) و سوهانک
شرق: جنوب شرق تا حدفاصل غرب میدان بسیج (تقاطع آزادگان و اتوبان بسیج) بهعلاوه محله مشیریه و محله مسعودیه
جنوب: تهران تا حدفاصل محدوده شمال اتوبان آزادگان
غرب: تا حدفاصل شرق بزرگراه آزادگان از جنوب غرب تهران. از شمال غرب علاوه بر بزرگراه آزادگان شهرک راهآهن و محدوده اتوبان خرازی تا حدفاصل شهرک شهید باقری (شهرک شهید باقری را هم شامل میشود)
دیگر نقاط ایران:
کالا به مراکز استان ها و شهرستان ها از طریق تیپاکس و یا پست پیشتاز قابل ارسال می باشد.
هزینه ارسال
هزینه ارسال به عهده خریدار میباشد.
مدت زمان حمل کالا
برای تهران در صورت خرید کالا از ساعت 10صبح، تا5 بعد ازظهردر همان روز و در دیگر نقاط ایران ۴۸الی ۷۲ساعته به مشتری تحویل داده میشود.
- شرایط ذکر شده مختص به روزهای کاری و غیر تعطیل می باشد، در تعطیلات رسمی، روزهای بین التعطیلین، ایام تعطیلات نوروزی، ارسال کالا در اولین روز کاری رسمی بعد از اتمام تعطیلات انجام خواهد شد.
شرایط عودت کالا به فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه
پیش از ارسال کالا حتماً با خدمات پس از فروش فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه تماس حاصل نمایید، از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری فرمایید.
-کالا در جعبه اصلی خود به همراه کلیه متعلقات (ریموت، کابل، باتری، دفترچه راهنما ، هدیه و....) به فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه بازگردانده شود.
- از هرگونه مخدوش کردن جعبه اصلی کالا یا نوشتن توضیحات بر روی آن خودداری فرمایید.
-فاکتور به همراه کالا ارسال شود.
-درصورت بروز اشکالات فنی و ظاهری که بر اثر استفاده ناصحیح پس از تحویل کالا ایجاد شود از پذیرفتن آن معذوریم.
-مشکل کالا به صورت مکتوب نوشته و ارسال شود.
-هزینه ارسال کالا به عهده مشتری می باشد.
-این سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر احتمالی در ارسال محصول خرید شده توسط پست پیشتاز ندارد.
مرسوله خود را به نشانی زیر ارسال فرمایید:
تهران -خیابان ولیعصر-پایین تر از پارک ساعی -برج سپهر ساعی- طبقه 7 -واحد 705
کد پستی: 1433894314
*هزینه ارسال در موارد وجود ایراد فنی، مغایرت فنی و ظاهری و یا آسیبدیدگی ظاهری پس از تأیید کارشناسان فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه به عهده این فروشگاه میباشد و در صورت انصراف از خرید کالا و با تأیید نشدن ایراد و یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه، هزینه ارسال بر عهده مشتری میباشد.
1- تمام مشتریان باید از صحت شمارهتلفنها، نشانیها، پست الکترونیکی، کد پستی، کد ملی و یا اطلاعات دیگر ارائه شده در حساب کاربری خود اطمینان حاصل نمایند. هرگونه مسئولیت و یا ادعای ناشی از ارائه اطلاعات نادرست و یا منسوخ، صرفاً متوجه خود خریدار است.
2- فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه در برابر ثبت نشدن سفارشهای خرید مشتریان به دلایلی مانند اختلال در شبکه اینترنتی و یا اتمام شارژ اینترنت، مسئولیتی ندارد.
3- فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه حق رد صلاحیت هر عضوی که بخواهد سوءاستفاده کند، در معامله اخلال کند و یا شیوههای نادرستی به کار بگیرد را برای خود محفوظ میدارد.
4- کارشناسان پشتیبانی فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه ایرادات و مغایرتهای اعلام شده توسط مشتریان را بررسی مینمایند و پس از تأیید کارشناسان پشتیبانی کالا تعویض خواهد شد.
5- لازم به ذکر است تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه اندروید باکس خاورمیانه میباشد. اگر در هنگام مراحل تست و بررسی کالا توسط کارشناسان این فروشگاه موجودی انبار به اتمام برسد، بنا به انتخاب مشتری کالای مشابه دیگری ارسال میشود و یا وجه پرداختی کالای مرجوعی بهحساب مشتری واریز میشود (در صورت انتخاب کالا دیگر تفاوت قیمت کالای جدید و کالای مرجوعی محاسبه میشود و قبل ارسال کالا تسویه انجام میشود).
خرید کالا بهمنظور پذیرش شرایط فوق میباشد.
- ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی اندروید باکس خاورمیانه توسط مشتریان محترم، به منزلهی پذیرفتن تمامی قوانین ذکر شدهی فوق میباشد.