جستجو
محصولات
    منو بستن

    قوانین و مقررات سایت

    مشتریان محترم خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده هرچه بهتر از خدمات فروشگاه اندروید باکس به دقت ملاحظه فرمایید.

    قوانین پایه بر مبنای سازگاری سخت افزار و نرم افزار:

    1- محصولات اندروید باکس بر پایه ی پردازش گرهای محاسباتی (CPU) و گرافیکی (GPU) و همچنین حافظه ی داخلی ROM و RAM متفاوت از نظر سرعت پردازش و ظرفیت، تولید و عرضه می شوند، برخی از این محصولات که از پردازش گرهایی با قدرت پایین تر و یا حافظه ی کمتر بهره می برند، به دلیل عدم سازگاری سخت افزار با حداقل نیاز برنامه ها برای اجرای صحیح، بعضی از اپ ها، بازی ها و برنامه های کاربردی که نیاز به پردازش محاسباتی و گرافیکی سنگین تر و یا حافظه ی بیشتر دارند را نصب و یا به درستی اجرا نمی کنند.

    2- برخی از اپ ها، بازی ها و برنامه های کاربردی اساسا در کیفیت (DPI) مشخص و مناسب برای استفاده در گوشی های موبایل و یا تبلت ها طراحی شده اند که با کیفیت (DPI) مناسب برای نمایش در اندروید باکس بر روی صفحه نمایش های بزرگ مغایرت دارند و برای این گونه استفاده بهینه سازی و آماده ی عرضه نشده اند، که در این حالت تصویر مشاهده شده به صورت ناقص، کوچک و یا غیر قابل استفاده می باشد، همچنین برای نصب و اجرای صحیح به ورژن خاصی از سیستم عامل اندروید نیاز دارند که چنانچه ورژن اندروید نصب شده روی محصول اندروید باکس متفاوت بوده و یا مغایرت داشته باشد، این گونه از برنامه ها نصب و اجرا نخواهند شد.

    3-کاربری بلوتوث در اندروید باکس ها در راستای اتصال بی‌سیم هدفن، هدست و اسپیکر بلوتوثی می باشد. بدیهی است از آنجایی که برای ارسال صدا از طریق میکروفن هندزفری یا هدست های بلوتوثی، بایستی از پروتکل استاندارد جهانی A2DP توسط هندزفری و یا هدست پشتیبانی شود، چنانچه از هندزفری و یا هدست بلوتوثی فاقد این استاندارد استفاده شود صدا به اندروید باکس منتقل نخواهد شد.

    4- بدیهی است که عدم سازگاری سخت افزاری و نرم افزاری بین اندروید باکس های ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی اندروید باکس و اپ ها، بازی ها و برنامه های کاربردی موجود در بازار به هیچ عنوان تضمین نمی شود.

    - در صورت بروز هر یک از موارد ذکر شده در بالا، فروشگاه اینترنتی اندروید باکس هیچ گونه مسولیتی نخواهد داشت.

    شرایط عودت کالا:

    1- به علت وجود مغایرت در مشخصات و ظاهر کالا با اطلاعات موجود در وب سایت:

    1-1 تصاویر محصولات در راستای کمک به انتخاب کالا از نظر ظاهری، در سایت اندروید باکس قرار گرفته و ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد.

    2-1 در زمینه ی دانلود و استفاده از اپلیکیشن ها، برنامه های کاربردی و بازی های ارائه شده توسط گوگل پلی استور و یا تولید کنندگان محصولات، محدودیت های منطقه ای ممکن است اعمال شوند.

    3-1 محتوای سایت اندروید باکس از جمله: مشخصات و توضیحات ذکر شده برای محصولات، ممکن است بدون اطلاع قبلی و بنابر سیاست های سازندگان محصولات، در هر زمان تغییر کند.

    4-1 خریدار به استناد تفاوت ها، محدودیت ها و تغییرات ذکر شده در بالا، نمی تواند اعلام مغایرت کند. در صورت بروز مغایرتی به غیر از موارد ذکر شده در بالا، خریدار می بایست حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت محصول، مغایرت را به خدمات پس از فروش سایت اندروید باکس، از طریق ایمیل و تماس تلفنی اعلام کند.

    5-1 اگر مغایرت بدون بازکردن پلمپ دستگاه قابل مشاهده باشد مثلا رنگ و یا اطلاعات مندرج روی کالا، باید کالا در شرایط اولیه بدون باز کردن پلمپ آن به فروشگاه اندروید باکس بازگردانده شود.
    6-1 در صورتی که مغایرت بدون باز کردن کالا قابل مشاهده نباشد، لازم است جعبه دستگاه نگهداری شود و از هرگونه مخدوش کردن جعبه خودداری شود.

    7-1 آپدیت های سیستم عامل اندروید توسط گوگل و همچنین آپدیت های میان افزار (FirmWare) و لانچر، توسط تولید کنندگان محصولات، منتشر می شود، بدیهی ست که فروشگاه اندروید باکس در مورد زمان و نحوه انتشار این گونه از به روز رسانی ها، هیچ گونه مسولیتی ندارد.

    2- به علت آسیب دیدگی بر اثر حمل و نقل:



    1-2 بسته بندی کالا در فروشگاه اندروید باکس در شرایط کاملا استاندارد انجام می شود و تحویل به هریک از شرکت های حمل و نقل به انتخاب مشتری می شود و شماره پیگیری مرسوله به مشتریان اعلام می گردد و این بدین معناست که بروز هرگونه صدمه در هنگام حمل و تحویل کالا بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد.
    2-2 اگر هنگام تحویل کالا مشتری متوجه آسیب کالا بشود می تواند از گرفتن مرسوله خودداری کند تا برای بررسی به فروشگاه اندروید باکس عودت داده شود، از مشتریان خواهشمندیم که پیش از دریافت کالا و امضای برگه تحویل سفارش، محصول خود را به طور کامل بررسی کنند. با امضای برگه تحویل سفارش، بخش خدمات فروشگاه اندروید باکس، قادر به پذیرفتن درخواست بازگشت کالا از سوی مشتری نیست.
    3-2 کالای بازگشتی شما پس از دریافت توسط کادر کنترل کیفیت فروشگاه اندروید باکس بررسی و بعد از تأیید سلامت آن، بهای پرداختی‌ بین یک تا دو روزکاری به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

    3- به علت کسری اقلام همراه کالا و لوازم جانبی و متعلقات کالا:

    3-1 هنگام تحویل کالا مشتری موظف است تمام اقلام همراه کالا و لوازم جانبی و متعلقات کالا را بدقت بررسی نموده و در صورت کسری هر یک از اقلام مذکور می بایست  از گرفتن مرسوله خودداری کند تا برای بررسی به فروشگاه اندروید باکس عودت داده شود، از مشتریان خواهشمندیم که پیش از دریافت کالا محصول خود را به طور کامل بررسی کنند، بخش خدمات فروشگاه اندروید باکس، قادر به پذیرفتن درخواست بازگشت کالا از سوی مشتری پس از تحویل گرفتن کالا از سفیر پیک و یا سفیر پست به علت کسری موارد مذکور نمی باشد.

    4- استفاده از گارانتی 7 روزه تعویض کالا:

    4-1 برای استفاده از گارانتی مذکور خریدار می بایست در مدت زمان 7 روزه از تاریخ دریافت کالا، ایراد محصول را به اطلاع بخش خدمات سایت اندروید باکس رسانده و کالا را با تمام متعلقات و بدون هیچ گونه تغییر ظاهری (مانند برداشتن برچب ضد خش روی محصول) پس از هماهنگی ارسال کند.

    4-2 پس از دریافت محصول توسط این فروشگاه، کالا مورد بررسی فنی قرار می گیرد و در صورت تایید معیوب بودن محصول توسط کارشناسان این سایت مراحل لازم برای تعویض کالا صورت خواهد گرفت.

    4-3 بدیهی است پذیرش یا عدم پذیرش ایراد اعلام شده توسط خریدار با کارشناسان فنی این فروشگاه می باشد.

    - ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی اندروید باکس توسط مشتریان محترم، به منزله ی پذیرفتن تمامی قوانین ذکر شده ی فوق می باشد.

    - تمامی شرایط و قوانین ذکر شده، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور (قوه قهریه)، فروشگاه اینترنتی اندروید باکس هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

    - خریدار با پذیرش شرایط ذکر شده کافه خیارات ولو خیار غبن فاحش را از خود ساقط می کند.