منوی شخصی
جستجو
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
دسته بندی ها

چرا باید اندروید باکس بخریم؟

کم هزینه ترین و کامل ترین راه حل برای هوشمند سازی تلویزیون، تماشای فیلم، انجام بازی و وب گردی داشتن اندروید باکس است. بطوریکه با اندروید باکس تقریبا از خرید کامپیوتر و ست تاپ باکس بی نیاز می شویم.

آیا تماشای فیلم و سریال با اندروید باکس امکان پذیر است؟

بله، هم می توان فیلم و سریال را به صورت آنلاین از طریق سرویس های تلویزیون تعاملی و ویدیوی درخواستی مانند  فیلیمو ، نماوا ، تیوا، آپارات، آیو، لنز، یوتیوب، نت‌فلیکس، آمازون ویدیو پرایم و بسیاری دیگر از این دست، مشاهده نمود و هم فیلم و سریال هایی که از قبل دانلود شده را به صورت آفلاین دید.

نحوه محاسبه حجم ترافیک مصرفی اینترنت در هنگام تماشای فیلم از نماوا، فیلیمو و دیگر سرویس های تلویزیون تعاملی و ویدیوی درخواستی چگونه می باشد؟

با توجه به قرارداد های فی مابین اپراتورها و ارایه دهندگان محتوا، بعضی از اپراتورهای ارایه دهنده اینترنت، ترافیک مصرفی را رایگان در نظر می گیرند، برخی نیم بها و در موارد نادری تمام بها، برای آگاهی از آخرین تغییرات نحوه محاسبه حجم ترافیک مصرفی بهترین روش مراجعه به سایت فیلیمو، نماوا و بقیه سرویس دهندگان می باشد.

آیا می توان شبکه های تلویزیون سراسری را با اندروید باکس مشاهده کرد؟

بله، از طریق اپلیکیشن هایی مانند: تلوبیون، تیوا، آپارات، آیو و بسیاری از این دست، بر بستر اینترنت ملی نه تنها می توان شبکه های تلویزیون سراسری بلکه تمامی شبکه‌های استانی را نیز مشاهده کرد.

کاربرد بلوتوث در اندروید باکس چیست؟

از بلوتوث برای اتصال وسایل جانبی مانند: اسپیکر، هدست، ایر ماوس ، کی برد هوشمند و ... به اندروید باکس می توان استفاده کرد.

آیا از بلوتوث اندروید باکس جهت انتقال فیلم از گوشی موبایل به تلویزیون می توان استفاده کرد؟

خیر اما این قابلیت توسط Wi-Fi امکان پذیر می باشد

بهترین روش برای انتقال تصاویر و فیلم از گوشی موبایل به تلویزیون با استفاده از اندروید باکس چیست؟

با استفاده از قابلیت DLna, Airplay و Casting که همگی بر بستر Wi-Fi کار می کنند.

چه سرعت اینترنتی برای تماشای فیلم در اندروید باکس لازم است؟

با توجه به کیفیت فیلم تعیین می شود، ولی اکثر منابع تخصصی، حداقل سرعت 2mb/s را برای تماشای فیلم با کیفیت FHD و 4mb/s را برای کیفیت 4K مناسب دانسته اند.

با وجود داشتن تلویزیون هوشمند، آیا به اندروید باکس نیاز داریم؟

از آنجائیکه سخت افزار اندروید باکس به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای جهت هوشمند سازی انواع صفحه نمایش طراحی و ساخته شده است لذا هیچگاه تلویزیون هوشمند که کارکرد اصلی اش پخش کانالهای تلویزیونی است قابل مقایسه با اندروید باکس نخواهد بود این امر را دوست داران تماشای فیلم و بازی که همزمان از اندروید باکس و تلویزیون هوشمند استفاده می کنند بارها متذکر شده اند

آیا اندروید باکس به تلویزیون های قدیمی متصل می شود؟

بله از طریق خروجی درگاه AV

آیا با وجود اندروید باکس به گیرنده دیجیتال نیاز داریم؟

خیر، با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند تلوبیون، آپارات، آیو و تیوا به صورت اینترنتی می توان از اندروید باکس به جای گیرنده دیجیتال نیز استفاده کرد.

چه اندروید باکسی بخرم؟

بطورکلی با توجه به کاربرد متنوع اندروید باکس گروههای مختلفی از کاربران خواهان استفاده از این محصول کار آمد می باشند لذا مشتریان محترم با توجه به انتظار خود از این محصول می توانند سخت افزار مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

کامل ترین پلیر برای پخش فیلم در اندروید باکس چیست؟

KODI کامل ترین پلیر برای پخش فیلم در اندروید باکس می باشد.

روش های اتصال به اینترنت در اندروید باکس چیست؟

اندروید باکس ها را می توان از طریق Wi-Fi به صورت بی سیم و یا با استفاده از کابل LAN از طریق درگاه شبکه به اینترنت متصل کرد.

آیا نصب وی پی ان بر روی اندروید باکس امکان پذیر است؟

بله